Crosstraining

Crosstraining on tehokasta ja lyhytkestoista harjoittelua, jossa yhdistyvät voima, liikkuvuus, nopeus sekä kestävyys. Crosstraining harjoittelussa korostetaan ihmisen luonnollisia liikeratoja ja avainsana on toiminnallisuus. Tavoitteena on kehittää kaikkia kehon fyysisiä ominaisuuksia mielenkiintoisella ja tehokkaalla tavalla. Hyvä peruskunto on pohjana terveydelle ja yleiselle jaksamiselle. Crosstraining sopii kaikille peruskunnosta riippumatta. Se toimii myös erinomaisena yhteishengen luojana joukkueurheilijoille.

Lue lisää Crosstrainingista täältä:

 

Kuntosali

Fittarin kuntosali tarjoaa erinomaiset puitteet kuntosaliharrastamiseen. Avara kuntosali on varustettu GYM-80, Davidin, Normannin laitteilla. Cardiolaitteet Matrix,Tecnogym, Jonssonnin ja consept 2 laitteilla. 

Kanta-asiakkaille, joilla on ovikortti, kuntosali on avoinna vuoden jokaisena päivänä, myös juhlapyhäpäivinä klo 5.00-23.00.

Voit ostaa ovikortin, jos olet yritysasiakas tai sinulla on 10 x - kuukausi- tai pidempi kortti, ja olet tehnyt kanta-asiakassopimuksen. 

 

RPV (Reisi-Pakara-Vatsa)

Tunti alkaa 15min helpolla alkulämmittelyllä steppilautaa mukana käyttäen. Sen jälkeen siirrytään tekemään monipuolisia lihaskuntoliikkeitä mitkä kohdistetaan reisiin, pakaroihin ja vatsaan. Tunnilla käytetään trimmitankoja, nilkkapainoja tai käsipainoja. Tehokas treeni keski- ja alavarrtalolle!

Sopii kaikille, myös aloittelijoille. Tunnin kesto n.60min

HotCore

HotCore on keskivartaloon keskittyvä tunti.

 

Tunnilla keskitytään keskivartalon lihasten harjoittamiseen, liikkuvuuteen sekä hallintaan. Syville vatsalihaksille, selälle, vinoille ja suorille vatsalihaksille käydään omat liikkeensä, ylävartaloa ja jalkoja unohtamatta. 

 

Tunti pidetään Hotsalissa, joka maksimoi lämmöllään kalorinkulutuksen! Sopii jokaiselle! Kesto 30 min.

 

Trimmi

Tunnin alussa alkulämmittely n. 5-10 min vaihtelevin teemoin (askeltaen, pumppitangolla tms). Tämän jälkeen lihaskuntoa tehokkaasti erilaisilla välineillä ja loppuun palauttavat venyttelyt. Tunti sopii kaikille! Kesto 45-55 minuuttia. 

Pumppi

On erittäin tehokas lihaskunto-tunti, jonka aikana käydään läpi kehon eri lihasryhmät monipuolisesti levytankoja, käsipainoja sekä lautaa hyväksi käyttäen. Painojen määrää voit säädellä itse kuntosi ja voimiesi mukaan. Tunnin alussa lämmittely kevyemmillä painoilla, tunti ei sisällää askelsarjoja.

Tunnin kesto noin 60 min.

Kahvakuula

Tehokas ja kokonaisvaltainen tunti kahvakuulilla.
Tunnilla treenataan voimaa, kehonhallintaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Myös aerobinen kunto kehittyy monipuolisilla liikkeillä. Haasta kehosi! 

Tunnin kesto 55-60 minuuttia

Lihaskunto

Lihaskuntotunti vaihtuvalla teemalla! Tunnilla käytetään monipuolisesti eri välineitä koko kehoa kuormittaen. Tunti sopii kaikille, eikä sisällä hyppyjä.

Bootycore

Tehokas Bootycore keskittyy nimensä mukaisesti hapottamaan pakaroita ja keskivartaloa! Alkulämmittelyn jälkeen kuormitamme jalkoja ja vatsalihaksia kokonaisvaltaisesti kahden patterin seteissä. Tunnin lopussa on rauhallinen loppuvenyttely. Tunnin kesto 50 min.

Hotcore&mobility

Hotcore&mobility tunnilla keskitytään vahvistamaan erityisesti keskivartaloa. Tunnin loppupuolella helppo liikkuvuusosio, jossa käydään läpi suurimmat lihasryhmät.